ALMERE CI TY FOOTBALL CLUB BUSINESSMAGAZINE ALMERE CITY FC SEIZOEN 2021/2022 27 TSR AV ,,Dat alles zorgt ervoor dat het stadion niet alleen op wedstrijddagen perfecte faciliteiten huisvest, maar ook nog eens goed geschikt is gemaakt als locatie voor bijvoorbeeld meetings en evenementen van andere partijen.’’ Het mag dan ook geen toeval heten dat steeds meer bedrijven, maar ook partijen als de KNVB, het Yanmar Stadion regelmatig weten te vinden als uitvalsbasis. Maar niet alleen leden van de businessclub of externe partijen profiteren van het werk van TSR AV. Ook één van de meest kenmerkende onderdelen van een wedstrijdbezoek bij Almere City FC wordt nu mogelijk gemaakt door het bedrijf. ,,Het platform waar Tim de Vries zit, de stadionspeaker van de club, hebben wij volledig van techniek voorzien. Daardoor is zijn kenmerkende stem door het hele stadion uitstekend te horen.’’ Het mag duidelijk zijn dat de club prima in zijn nopjes is met de diensten van TSR AV. Maar ook het bedrijf zelf kijkt zeer positief naar de samenwerking. Terpstra: ,,Ja, die hebben wij vanaf het begin als zeer positief ervaren. Er is altijd ruimte voor dialoog en de mogelijkheid om samen te sparren, wat zich de afgelopen jaren ook heeft geuit in allerlei ideeën. Je merkt dat de professionaliteit erg groot is.’’ Ook de businessclub die TSR AV bij Almere City FC treft, en het netwerk dat daarbij hoort, bevalt de audiovisueel-experts prima. Terpstra ziet het als iets unieks. ,,Het concept is dat natuurlijk niet, maar de manier van invullen zeker wel. Het is een hechte groep bedrijven, die het allerbeste met de club voor hebben. Er is dan ook echt saamhorigheid, het is allemaal niet zo massaal. Zelfs terwijl de businessclub enorm doorgroeit spreek je soms dagelijks met de directeur, maar je komt ook elke week de spelers wel tegen. Je kunt City best als een familieclub omschrijven.’’ Dat het bedrijf zo nadrukkelijk optrekt met een voetbalclub in Almere is natuurlijk geen toeval, gezien de achtergrond van het bedrijf.,,TSR AV is door twee vrienden opgezet, echt in Almere, dus we dragen de stad altijd een warm hart toe.’’ Ook daarin ziet de commercial lead hoe de twee partners elkaar vinden. ,,Dat sluit perfect aan bij de maatschappelijke betrokkenheid die de club toont.” ,,Wij zijn al meer dan vijf jaar verbonden aan de club en wij zijn zeker van plan om die samenwerking nog een hele tijd door te laten lopen. De club heeft als kernwaardes ‘Jong, Eigenwijs en Ambitieus’ en dat past perfect - wij zijn dat ook’’ besluit Terpstra.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=